Мотоблок ДТЗ 510ДН - К (колеса 4.00-10)
Мотоблок ДТЗ 510ДН - К (колеса 4.00-10)
Мотоблок ДТЗ 510ДН - К (колеса 4.00-10)

Мотоблок ДТЗ 510ДН - К (колеса 4.00-10)

Артикул:
000212281
Тип коробки передач: Шестеренчатая
Вага: 123 кг
Гарантійний термін: 24 міс
Висота: 1140 мм
Ширина: 800 мм
Об'єм двигуна: 406 куб. см
Потужність двигуна: 10,0 к. с.
Довжина: 1600 мм
Тип: Мотоблок
Тип двигуна: Дизельний
Тактность двигуна: Чотиритактний
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
30 111.00 ₴
36 133.20 ₴
-+

Мотоблок ДТЗ 510ДН - К (колеса 4.00-10)

Мотоблок ДТЗ 510ДН-К – це сучасний, потужний і надійний агрегат, розроблений для ефективного виконання широкого спектра сільськогосподарських та транспортних завдань. Його серцем є продуктивний дизельний двигун 186FA, що має потужність 10 к.с. та робочий об’єм 406 см³. Така конфігурація забезпечує високу продуктивність навіть за тривалих навантажень, гарантуючи стабільну роботу без перегріву та перевитрати пального.

Завдяки повітряному охолодженню та багатоступеневому фільтру з прозорим циклоном двигун має довгий термін експлуатації, ефективно працює навіть у запилених умовах та не вимагає складного обслуговування. Для змащення використовується високоякісне масло ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG, що забезпечує стабільну роботу двигуна за будь-яких температурних умов.

Коробка передач мотоблока нового покоління відрізняється наявністю окремої реверсної передачі, що дає можливість швидше та легше перемикати напрямок руху. Вона має три передачі вперед та одну назад, а також додаткові технічні вдосконалення:
Зменшена швидкість першої передачі – це дозволяє працювати з навісним обладнанням точніше та ефективніше, особливо під час фрезерування або прополювання.
Розбірна задня кришка корпусу – значно полегшує обслуговування та ремонт.
Посилене кріплення під активне навісне обладнання, що дає можливість підключати широкий спектр сільськогосподарських агрегатів.
Візуальний датчик контролю рівня масла в КПП, який дозволяє легко перевіряти стан змащення та своєчасно виконувати технічне обслуговування.

Ходова частина мотоблока виконана з урахуванням максимальної зручності та ефективності експлуатації. У комплекті колеса 4.00-10 з обгінними розблокіраторами, які значно полегшують керування, забезпечуючи легкі повороти та маневрування навіть на складних ділянках. Крім того, завдяки великій масі (123 кг у зборі) мотоблок має чудове зчеплення з ґрунтом, що підвищує ефективність виконання робіт.

Однією з головних переваг ДТЗ 510ДН-К є наявність 8-секційної ґрунтофрези, що дозволяє обробляти ґрунт на глибину до 200 мм з регульованою шириною захвату 620, 880 або 1140 мм. Фреза кріпиться замість транспортних коліс, а її роторний механізм розрахований на тривалу та безперебійну експлуатацію.

Завдяки потужному двигуну мотоблок ідеально підходить для тривалих робіт у полі, саду чи теплиці. Він добре витримує навантаження, працює економно, зберігаючи високий крутний момент навіть на низьких оборотах, що особливо важливо при використанні з плугами, боронами або картоплекопачами.

Ще одна перевага дизельного мотоблока перед бензиновими аналогами – економічність пального та відсутність необхідності в регулюванні карбюратора та системи запалювання. До того ж для спрощення запуску в холодну пору року передбачено декомпресор, що значно полегшує процес пуску двигуна.

Завдяки універсальному приєднувальному вузлу ДТЗ 510ДН-К можна використовувати з широким спектром навісного обладнання, зокрема:
• Плуги, борони та культиватори для обробки ґрунту.
• Причепи для перевезення вантажів.
• Окучники та картоплесаджалки для вирощування картоплі.
• Щітки та лопати-відвали для прибирання снігу.
• Косарки для заготівлі сіна або догляду за газонами.

Переваги моделі:

Потужний дизельний двигун на 10 к.с. з підвищеним крутним моментом.
КПП нового покоління з окремою реверсною передачею та зменшеною швидкістю першої передачі.
Обгінні розблокіратори на колесах для легкої маневреності.
Прямий шестеренчастий привід без ремінної передачі – підвищена надійність та довговічність.
Універсальність – сумісність із широким спектром навісного обладнання.
Велика вага для кращого зчеплення з поверхнею.
Економічність – мінімальна витрата пального.
Надійний захист двигуна – багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном.
Висока якість збірки та довговічність.
Офіційна гарантія 2 роки.

Функції та можливості:

• Оранка, культивація та фрезерування ґрунту.
• Перевезення вантажів на причепі.
• Робота з активним навісним обладнанням.
• Прибирання снігу, заготівля сіна та догляд за ділянкою.
• Маневрування завдяки розблокіраторам коліс.

Основні характеристики:

  • Двигун: дизельний 186FA, 10 к.с., 406 см³.
  • Охолодження: повітряне.
  • Запуск: ручний стартер із декомпресором.
  • Коробка передач: 3 вперед / 1 назад.
  • Фреза: 8-секційна, ширина 620-1140 мм, глибина до 200 мм.
  • Колеса: 4.00-10 із розблокіраторами.
  • Габарити: 1600×710×880 мм (на колесах).
  • Вага: 123 кг.

Мотоблок ДТЗ 510ДН-К – це ідеальне рішення як для приватних господарств, так і для професійного використання. Він стане незамінним помічником у сільському господарстві, садівництві та перевезенні вантажів, поєднуючи в собі потужність, надійність та економічність.

Характеристики
Тип коробки передач: 
Шестеренчатая
Вага: 
123 кг
Гарантійний термін: 
24 міс
Висота: 
1140 мм
Ширина: 
800 мм
Об'єм двигуна: 
406 куб. см
Потужність двигуна: 
10,0 к. с.
Довжина: 
1600 мм
Тип: 
Мотоблок
Тип двигуна: 
Дизельний
Тактность двигуна: 
Чотиритактний
Система охолодження двигуна: 
Повітряне охолодження
Стан: 
Новий
Система запуску: 
Механічний стартер
Кількість передач: 
3/1
Вимірювальні прилади: 
Немає
Електрообладнання: 
Ні
Глибина культивації, мм: 
До 200
Транспортні колеса: 
4.00-10 з обгінними розблокаторами
Система запуску двигуна: 
Ручной стартер
Номінальні обороти, об/хв: 
3000
Робочий об'єм двигуна, см³: 
406
Потужність двигуна, к.с.: 
10,0
Модель двигуна: 
186FА
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг: 
123/128
Обсяг картера двигуна, л: 
1,3
Ємність паливного бака, л.: 
4,0
Тип масла в картері двигуна: 
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла: 
Ні
Обсяг системи охолодження, л: 
Ні
Тип охолоджуючої рідини: 
Ні
Тип приводу трансмісії: 
Прямий шестерний
Тип приводних ременів: 
Ні
Струмок для підключення активного навішування: 
Ні
Спосіб включення заднього ходу: 
Вибором задньої передачі в основній КПП
Обсяг масла в картері трансмісії, л: 
2,6
Тип масла в картері трансмісії: 
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 и API GL
Тип і регулятор керма: 
Швидке регулювання за висотою та напрямком
Спосіб установки грунтофрези: 
Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв: 
16|83|140
Кількість секцій грунтофрези, шт: 
8=(2+1+1)×2
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези: 
5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Ширина захвату грунтофрези, мм: 
620, 880, 1140
Діаметр ротора грунтофрези, мм: 
360
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм: 
1600×710×880 / 1600×1140×800
ЗІП: 
В комплекті
Інше обладнання: 
Диски захисту рослин
Тип причіпного пристрою: 
Мотоблочного типу
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год: 
1|4,6|7,7/1,4
Колія коліс, мм: 
600
Привід фрези: 
Прямий з конічним редуктором
Тип зчеплення: 
Нормально розімкнене багатодискове в масляній ванні
Тип, ємність АКБ А∙год: 
Немає
Повітряний фільтр: 
Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 
273
Тип палива: 
Дизель
Вал відбору потужності: 
Так

Схожі товари