Трактор Т240ТРК
Артикул:
000113348 Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт): 24 (17,6)
Колісна формула: 4х2
Номінальне тягове зусилля, кН: 5,8
Рульове управління: гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Муфта зчеплення: суха, 1-дискова, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм: 2870х1190х1920
Модель двигуна: КМ385ВТ
Тип двигуна: Дизельний
Число й розташування циліндрів: 3, вертикальне
Турбонадув: –
Система запуску: електростартер
Безпечний пуск: –
159 000.00 ₴
190 800.00 ₴
Трактор Т240ТРК
| ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
| Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 (17,6) |
| Колісна формула | 4х2 |
| Номінальне тягове зусилля, кН | 5,8 |
| Рульове управління | механічне, черв'як-сектор |
| Формула перемикання передач | (3+1)х2 |
| Муфта зчеплення | суха, 1-дискова, постійно замкнута |
| Кабіна | – |
| Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2870х1190х1920 |
| Експлуатаційна маса, кг | 922 |
| ДВИГУН | |
| Модель двигуна | КМ385ВТ |
| Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
| Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
| Об'єм двигуна, см³ | 1532 |
| Турбонадув | – |
| Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
| Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
| Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 18,5-19,0 (185-190) |
| Система запуску | електростартер |
| Безпечний пуск | – |
| Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
| Розширювальний бочок системи охолодження | + |
| Об’єм паливного баку, л | 20 |
| Паливний фільтр грубого очищення | – |
| Паливний фільтр тонкого очищення | CX0706 |
| Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
| Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна свічка |
| Декомпресор | – |
| Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
| Масляний фільтр системи змащення | + |
| Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG. |
| Об’єм мастила в картері, л | 5,0 |
| ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
| Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
| Основна коробка передач | 3 швидкості |
| Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
| Окрема реверсивна коробка | – |
| Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,6-27,0 |
| Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,5; 9,4 |
| Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
| Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
| Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
| Передній міст | не ведучий |
| Рульове управління | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
| Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
| Рукоятка швидкого руління | + |
| Розмір передніх шин | 5.00-14 |
| Розмір задніх шин | 7.50-20 |
| Колісна база, мм | 1520 |
| Колія передніх коліс, мм | 1070 |
| Колія задніх коліс, мм | 990 |
| Кліренс, мм | 320 |
| Агротехнічний просвіт, мм | 340 |
| Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,0 |
| Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 2,5 |
| Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) | 6х5 / 2х15 |
| Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5. |
| Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 12,0 / - |
| Тип мастила в ГОРУ | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
| Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
| НАВІСНА СИСТЕМА | |
| Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
| Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
| Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
| Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
| Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив) зі швидкорозривними муфтами. |
| Передня навісна система | – |
| Буксирувальний пристрій | знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
| Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
| Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 |
| Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
| Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки – ланцюгові |
| Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
| Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 4,0 |
| Додаткове обладнання | – |
| ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
| ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
| Кабіна водія | – |
| Додаткове обладнання кабіни | – |
| Додаткові підніжки | з лівого боку |
| Сидіння водія | підпружинене, без підлокітників |
| Панель приладів | п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
| Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 74 |
| Вимикач маси | + |
| Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | переменного тока, 14, 350 |
| Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
| Електророзетка для підключення причепа | + |
| Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
| Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків |
| Інше обладнання | – |
Конструктивні особливості трактора Сінтай Т240TPK:
- Економічний та надійний 3-циліндровий двигун.
- Прозорий циклон на повітрозбірнику повітряного фільтру .
- Електрофакельна система підігріву повітря у впускному колекторі.
- Випускна система закрита на всій довжині захисними екранами.
- Вал відбору потужності 540 об/хв.
- Навісна система с посиленими нижніми тягами та гідропідйомником.
- Механічне рульове керування.
- Буксировальний пристрій – швидкозмінна маятникова тяга.
- Коробка перемикання передач (3+1)х2.
- Колеса, передні 5.00-14, задні 7.50-20.
- Гальма барабанного типу с можливістю окремого блокування..
- Регульована передня та задня колія.
Комплектація:
- Амортизоване сидіння.
- Інформативна панель приладів: цифровий лічильник мотогодин, цифровий показчик рівня палива, стрелочный амперметр, стрілчасті показчики температури охолоджувальної рідини, тиску масла у системі змащення двигуна та амперметр.
- Рукоятка швидкого руління.
- Електрична розетка для причепа.
- Великі дзеркала заднього огляду.
- 2 гідравлічних виходи з швидкорознімними муфтами
- Передні додаткові вантажі.
- Задні додаткові вантажі.
- Крила передніх коліс із гнучкими бризковиками
- Крила задніх коліс із гнучкими бризковиками
- Вимикач маси.
- Додаткова задня фара.
- Передне та заднє кріплення для реєстраційного номера.
Характеристики
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт):
24 (17,6)
Колісна формула:
4х2
Номінальне тягове зусилля, кН:
5,8
Рульове управління:
гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Муфта зчеплення:
суха, 1-дискова, постійно замкнута
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм:
2870х1190х1920
Модель двигуна:
КМ385ВТ
Тип двигуна:
Дизельний
Число й розташування циліндрів:
3, вертикальне
Турбонадув:
–
Система запуску:
електростартер
Безпечний пуск:
–
Система охолодження:
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження:
+
Паливний фільтр грубого очищення:
–
Паливний фільтр тонкого очищення:
CX0706
Повітряний фільтр:
контактно-масляний: високий повітрозабірник із напівпрозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі:
електрофакельна свічка
Декомпресор:
–
Система змащення:
комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення:
+
Тип масла в картері:
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG.
Об’єм мастила в картері, л:
5,0
Тип трансмісії:
механічна шестеренчаста
Основна коробка передач:
3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки:
2 діапазони
Окрема реверсивна коробка:
–
Гальма:
на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо:
блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту:
важелем
Передній міст:
не ведучий
Гідроциліндр рульового управління:
двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління:
+
Розмір передніх шин:
5.00-14
Розмір задніх шин:
7.50-20
Колія передніх коліс, мм:
1070
Колія задніх коліс, мм:
990
Кліренс, мм:
320
Агротехнічний просвіт, мм:
340
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м:
3,0
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м:
2,5
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг):
6х5 / 2х15
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту:
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л:
12,0 / -
Тип мастила в ГОРУ:
ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л:
1,2
Задня навісна система:
універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника:
вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Управління гідропідйомником:
гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника:
окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання:
2 (1 напір/злив) зі швидкорозривними муфтами.
Передня навісна система:
–
Буксирувальний пристрій:
знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП):
задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв:
540
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування:
+
Конструкція бічних розтяжок та укосів:
нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки плавно по різьбі, бічні розтяжки – ланцюгові
Тип робочої рідини гідросистеми:
ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л:
4,0
Додаткове обладнання:
–
Додаткове обладнання кабіни:
–
Додаткові підніжки:
з лівого боку
Сидіння водія:
підпружинене, без підлокітників
Панель приладів:
п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Вимикач маси:
+
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт):
переменного тока, 14, 350
Світлове обладнання:
основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа:
+
Інше електрообладнання:
звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Інше обладнання:
–
Вага:
922 кг
Кількість циліндрів:
3
Висота:
2870 мм
Ширина:
1190 мм
Об'єм двигуна:
1532 куб. см
Витрата палива:
≤275 г/кВт*ч
Довжина:
1920 мм
Колісна база:
1520 мм
Об'єм бака:
20 л
Потужність:
17.6 к. с.
Колір:
Помаранчевий
Коробка перемикання передач:
Механічна
Стан:
Новий
Теоретична швидкість руху вперед:
2,6-27,0 км/год
Теоретична швидкість руху назад:
2,5|9,4 км/год
Наявність кабіни:
Ні
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв:
2350
Коробка передач (КПП):
(3+1)х2
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В/А*год:
12 / 74
Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см2):
18,5-19,0 (185-190)






