Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН
Мотоблок ДТЗ 510ДН

Мотоблок ДТЗ 510ДН

Артикул:
000123046
Тип палива: Дизель
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 273
Повітряний фільтр: Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год:
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип коробки передач: Шестерёнчатая
Привід фрези: Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності: Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Колія коліс, мм: 720
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год: 3,5|8,2|11,2 / 2,8
Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
25 864.00 ₴
31 036.80 ₴
-+

Мотоблок ДТЗ 510ДН

ДВИГУН
Модель двигуна 186FA
Тип палива Дизель
Потужність двигуна, л. с. 10,0
Робочий об'єм двигуна, см³ 406
Номінальні обороти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год. 273
Місткість паливного бака, л. 4,0
Система запуску двигуна Ручний стартер
Повітряний фільтр Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙ч
Об'єм картера двигуна, л 1,3
Тип оливи в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня олії
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Об'єм системи охолодження, л
Тип охолоджувальної рідини
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії Прямий шестерний
Тип зчеплення Нормально розімкнене багатодискове в масляній ванні
Тип приводних ременів
Струмок для підключення активної навішування
Тип коробки передач Шестерня
Кількість передач вперед/назад 3/1
Спосіб вмикання заднього ходу Рукоятка на кермі
Привід фрези Прямий з конічним редуктором
Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18 L=24
Об'єм масла в картері трансмісії, л 3,0
Тип олії в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» TAD-17i API GL
Транспортні колеса 4.00-10
Колія коліс, мм 720
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год. 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типа
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 8=(2+1+1)×2
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
Діаметр ротора грунтофрези, мм 360
Глибина культивації, мм До 200
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електроустаткування
Вимірювальні прилади
Інше обладнання
ZIP В комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри у зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 123 / 128

Основною відмінністю мотоблока ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН є використання дизельного двигуна потужністю 10 к. с. Ось деякі ключові особливості мотоблока ДТЗ 510ДН:

1. **Дизельний двигун:** Використання дизельного двигуна забезпечує велику потужність у 10 к. с. та відчутну економію пального порівняно з бензиновими двигунами. Дизельний двигун також відзначається більшою довговічністю та надійністю, що робить його ідеальним вибором для тривалої роботи під навантаженням.

2. **Привід та зчеплення:** Мотоблок використовує прямий привід коробки через нове безпечне нормально розімкнене зчеплення. Це забезпечує надійну та безпечну роботу мотоблока навіть під великими навантаженнями.

3. **Колеса і фреза:** Має великі колеса 4.00-10 і 8-секційну фрезу з максимальним захопленням 1140 мм, що дозволяє якісно розпушувати навіть щільні ґрунти на необхідну глибину за один прохід.

4. **Використання:** Підходить для роботи як в домашніх господарствах, так і на професійних городніх, садових і тепличних комплексах. Також може використовуватися як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.

Загалом, мотоблок ДТЗ 510ДН є потужним, економічним та надійним інструментом для роботи в різних умовах, а гарантія на два роки підтверджує його надійність та якість.

 

Характеристики
Тип палива: 
Дизель
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 
273
Повітряний фільтр: 
Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год: 
Система охолодження двигуна: 
Повітряне охолодження
Тип зчеплення: 
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип коробки передач: 
Шестерёнчатая
Привід фрези: 
Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності: 
Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Колія коліс, мм: 
720
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год: 
3,5|8,2|11,2 / 2,8
Тип причіпного пристрою: 
Мотоблочного типу
Інше обладнання: 
ЗІП: 
У комплекті
Вага: 
123 кг
Гарантійний термін: 
24 міс
Висота: 
1600 мм
Ширина: 
880 мм
Об'єм двигуна: 
406 куб. см
Потужність двигуна: 
10,0 к. с.
Довжина: 
1140 мм
Тип: 
Мотоблок
Тип двигуна: 
Дизельний
Тактность двигуна: 
Чотиритактний
Марка двигуна: 
186FA
Об'єм паливного бака: 
4,0 л
Кількість обертів двигуна: 
3000 об/хв
Діаметр коліс: 
4.00-10 дюйм
Стан: 
Новий
Трансмісія: 
Шестерний редуктор
Система запуску: 
Механічний стартер
Максимальна глибина обробки: 
До 200 см
Кількість передач: 
3 / 1
Зчеплення: 
Дискове
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм: 
1600×710×880 / 1600×1140×800
Діаметр ротора грунтофрези, мм: 
360
Ширина захвату грунтофрези, мм: 
620, 880, 1140
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези: 
5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Кількість секцій грунтофрези, шт: 
8=(2+1+1)×2
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв: 
40|95|130
Спосіб установки грунтофрези: 
Замість транспортних коліс
Тип і регулятор керма: 
Швидке регулювання за висотою та напрямком
Тип масла в картері трансмісії: 
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Обсяг масла в картері трансмісії, л: 
3,0
Спосіб включення заднього ходу: 
Рукоятка на кермі
Струмок для підключення активного навішування: 
Тип приводних ременів: 
Тип приводу трансмісії: 
Прямий шестеренчастий
Тип охолоджуючої рідини: 
Обсяг системи охолодження, л: 
Датчик рівня масла: 
Тип масла в картері двигуна: 
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Модель двигателя: 
186FA
Тип топлива: 
Дизель
Мощность двигателя, л. с.: 
10,0
Рабочий объем двигателя, см³: 
406
Номинальные обороты, об/мин: 
3000
Номинальный расход топлива, г/кВт∙час: 
273
Емкость топливного бака, л.: 
4,0
Система запуска двигателя: 
Ручной стартер
Воздушный фильтр: 
Многоступенчатый фильтр с прозрачным циклоном
Тип, емкость АКБ А∙ч: 
Объем картера двигателя, л: 
1,3
Тип масла в картере двигателя: 
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик уровня масла: 
Система охлаждения двигателя: 
Воздушное охлаждение
Объем системы охлаждения, л: 
Тип охлаждающей жидкости: 
Тип привода трансмиссии: 
Прямой шестерёнчатый
Тип сцепления: 
Нормально разомкнутое многодисковое в масляной ванне
Тип приводных ремней: 
Ручей для подключения активной навески: 
Количество передач вперед/назад: 
3 / 1
Способ включения заднего хода: 
Рукоятка на руле
Привод фрезы: 
Прямой с коническим редуктором
Вал отбора мощности: 
Задний продольный, под шпонку Ø18, L=24
Объем масла в картере трансмиссии, л: 
3,0
Тип масла в картере трансмиссии: 
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Транспортные колеса: 
4.00-10
Колея колес, мм: 
720
Номинальная скорость движения на колесах вперед/назад, км/час: 
3,5|8,2|11,2 / 2,8
Тип и регулировки руля: 
Быстрая регулировка по высоте и направлению
Тип прицепного устройства: 
Мотоблочного типа
Способ установки почвофрезы: 
Вместо транспортных колес
Номинальная частота вращения почвофрезы, об/мин: 
40|95|130
Количество секций почвофрезы, шт.: 
8=(2+1+1)×2
Размер / количество / тип ножей почвофрезы: 
5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
Ширина захвата почвофрезы, мм: 
620, 880, 1140
Диаметр ротора почвофрезы, мм: 
360
Глубина культивации, мм: 
До 200
Электрооборудование: 
Измерительные приборы: 
Прочее оборудование: 
ЗИП: 
В комплекте
Габаритные размеры в сборе (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм: 
1600×710×880 / 1600×1140×800
Снаряженный вес, на колесах/на фрезах, кг: 
123 / 128

Схожі товари

-17%
10 969.00 ₴
13 162.80 ₴
Товар закінчився
-17%
15 754.00 ₴
18 904.80 ₴